Warzywa w diecie każdego z nas

0

Posted by admin | Posted in Uncategorized | Posted on 22-08-2018

Kto z nas ma czas na liczenie kalorii w zjadanych posiłkach? Dzisiejsze czasy to ciągły bieg, wracając z pracy wiele osób wstępuje do restauracji zamówić na szybko danie na wynos, które później zawozi do domu i serwuje obiad sobie jak i reszcie domowników. Mało kto zastanawia się, co kryje ta skrzętnie zapakowana paczka, czy jej zawartość zrobiona została z pełnowartościowych produktów. Każdy chciałby jeść zdrowo, ale dla chcącego nic trudnego. Wszyscy wiemy jak ważne w diecie są warzywa i owoce. Codzienne zjadanie pięciu porcji dostarcza nam wielu niezbędnych witamin. Zatem do każdego obiadu musi gościć na talerzu jakieś warzywko. Zapewne każdy z nas w drodze do domu napotka nie jeden bar sałatkowy, w którym to z pewnością znajdziemy szeroki wybór przepysznych kompozycji warzywnych. Tak ogromny wybór, daje Ci możliwość kupowania każdego dnia innej sałatki. Wybieraj jak najczęściej sałatki z dodatkiem oliwy z oliwek lub sosu vinegrette, a staraj się unikać ciężkostrawnych majonezów czy zestawów z bekonem albo serem. Jeżeli chcesz wzbogacić swoją dietę o warzywa, a nie masz czasu, ani możliwości dokupienia sałatek to wówczas świetnym rozwiązaniem będzie stołowanie się w restauracjach chińskich czy tajskich, gdzie każde danie zawiera w swoim składzie spore porcje warzyw. Dodatkowo warto jest do takiego posiłku dorzucić coś wartościowego ze swojej lodówki. Może to być kasza, czy inne pełnowartościowe zboża. Jako deser odstaw słodkie, kremowe ciasta na rzecz suszonych owoców, takich jak na przykład morele czy śliwki, albo świeże klementynki czy grejpfruty. Zarówno świeże warzywa czy owoce, jak i te suszone możesz kopic na cotygodniowych zakupach w każdym sklepie spożywczym. Jeśli jednak wolisz mimo wszystko jadać w barach, albo kebabach, to wówczas postaw na środkowo-europejski shish kebab, który jest z dodatkiem chudego mięsa i warzyw sezonowych. Zamawiając posiłki na wynos, czy stołując się w restauracjach, lub barach, nie powinniśmy nigdy zapominać o zdrowych nawykach żywieniowych. [przypisy: hericium, argol, hologramy na legitymację studencką ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: argol hericium hologramy na legitymację studencką